Heeeeej skarby jak wiecie nie było mnie chyba dwa jeden miesiąc Przepraszam ... Monitora nie miałam :c Więc w co byście sie chcieli pobawić ? ;333 I oto mój nowy paszport :
zdj :
Archiwum bloga
-
▼
2014
(30)
-
►
kwietnia
(19)
- 200 Wejść na blogu ;3
- Stylizacja :3
- Pokój vip ;3
- wychodzę sb na ulice a tu takie czary ;oo
- I znów nowy Nick ;*
- Z fanką :3 (przyjaciółką) :D
- Mój nowy wygląd :33
- Sposób na EGB :33
- Metamorfoza :3
- Stylizacja nr 3 :3
- Metamorfoza nr 3 ! :D
- Lepszego Nicku nje było x D
- Sposób na EGB
- Stylizacja nr 2 :D
- Metamorfoza nr 2 :D
- Metamorfoza x D
- Stylizacja :3
- Olimpia ;oo
- Wiem dawno postów nie było przepraszam ; 3
-
►
kwietnia
(19)
czwartek, 12 czerwca 2014
piątek, 9 maja 2014
Dziwka ! ;333
Oto rozmo Martyna: hej dasz ten czarny kostium z diablicy plis?
₪ яαρєяggα ₪: NIE
Martyna: dlaczego/
Martyna: ?
₪ яαρєяggα ₪: SAMA SB KUP
₪ яαρєяggα ₪: ;P
Martyna: będe ci dawała drinki za całą moją kase
₪ яαρєяggα ₪: po co mi /
₪ яαρєяggα ₪: i tag mam duzo enyy
Martyna: mam 3880
₪ яαρєяggα ₪: -,-
₪ яαρєяggα ₪: alle mało
₪ яαρєяggα ₪: :o
Martyna: a ty ile masz?
Martyna: s?
₪ яαρєяggα ₪: 20000
₪ яαρєяggα ₪: ;>
Martyna: mało
₪ яαρєяggα ₪: Jassne
₪ яαρєяggα ₪: ;p
₪ яαρєяggα ₪: 20 tyś to mało ?
Martyna: dla nie tak
₪ яαρєяggα ₪: db odpierdol sje głupia blodynko
₪ яαρєяggα ₪: -,-
Martyna: za to to się obraże ale blondynko mnoże być
₪ яαρєяggα ₪: hahaha
a oto paszport dziwki ^.^
₪ яαρєяggα ₪: NIE
Martyna: dlaczego/
Martyna: ?
₪ яαρєяggα ₪: SAMA SB KUP
₪ яαρєяggα ₪: ;P
Martyna: będe ci dawała drinki za całą moją kase
₪ яαρєяggα ₪: po co mi /
₪ яαρєяggα ₪: i tag mam duzo enyy
Martyna: mam 3880
₪ яαρєяggα ₪: -,-
₪ яαρєяggα ₪: alle mało
₪ яαρєяggα ₪: :o
Martyna: a ty ile masz?
Martyna: s?
₪ яαρєяggα ₪: 20000
₪ яαρєяggα ₪: ;>
Martyna: mało
₪ яαρєяggα ₪: Jassne
₪ яαρєяggα ₪: ;p
₪ яαρєяggα ₪: 20 tyś to mało ?
Martyna: dla nie tak
₪ яαρєяggα ₪: db odpierdol sje głupia blodynko
₪ яαρєяggα ₪: -,-
Martyna: za to to się obraże ale blondynko mnoże być
₪ яαρєяggα ₪: hahaha
a oto paszport dziwki ^.^
czwartek, 8 maja 2014
Powrót Raperggi *,*
Hey no więc tag Naprawili mi już kompa i jest sprawny ^.^.weszłam a tu 291 wejść ! Bardzo dziękujemy ^.^Niedługo dobijemy 300 ^^ wtedy wstawie sposób na darmowego VIP'a ^.^
niedziela, 4 maja 2014
Info ! :333
Heyka koffani ;-; Przez kilka dni nje będę dodawać postów dla czego ? :c BO komputer się troche je*ie ;-; i Bd Musiała jechać żeby jakiś Pan Naprawił :C Ale napewno Luzergga będzie dodawać ^^. To na tyle papa ; *
wł//Rapergga ; 3
wł//Rapergga ; 3
niedziela, 27 kwietnia 2014
Stylizacja :3
Cennik :
Włosy - 35 G
Oczy - 3 G
Usta - 3 G
Stras - 2 G
Brwi - 410 S
Cienie - 2 G
Pozdro;3//Rapergga :D
wtorek, 22 kwietnia 2014
czwartek, 17 kwietnia 2014
środa, 16 kwietnia 2014
niedziela, 13 kwietnia 2014
Metamorfoza :3
Heeej ! :D Mam dziś dla was Metamorfozę :> okej :D teraz wam pokaże tą metamorfozę ;3 i oto ona :D
Myślę że , się podoba ;* pozdro :D//Frugo ;3Metamorfoza nr 3 ! :D
Hej mam dziś metamorfozę nr 3 :D Okej więc tak postanowiłam tym razem przerobić trochę kombinezon ,,Pani'' :D
Stylizacja nr 2 :D
Hey mam dla was stylizacje nr 2 :D myślę że , się spodoba . Ta stylizacja jest na ślub
:*
Cennik :
Fryzura - 25 G
Policzki - 500 s
Oczy - 3 G
Cienie - 2 G
Usta - 2 G
Stras - 3 G
Brwi - 380 s
Myślę ze , stylizacja się podobała :D
//Wł.Frugo :D
:*
Cennik :
Fryzura - 25 G
Policzki - 500 s
Oczy - 3 G
Cienie - 2 G
Usta - 2 G
Stras - 3 G
Brwi - 380 s
Myślę ze , stylizacja się podobała :D
//Wł.Frugo :D
Metamorfoza nr 2 :D
Hej mam dziś dla was Metamorfozę nr 2 :D . To tag to jest Sukienka z diamentami :D Trochę ją przerobiłam myślę że , się spodoba :D
sobota, 12 kwietnia 2014
poniedziałek, 10 marca 2014
new adminka ^^
cześć! jestem nową adminką tego bloga ^^ to nie mój pierwszy raz więc chyba sb poradzę z dwoma blogami ;D myślę że będzie się z wami dobrze pracowało.Jestem też założycielką tego bloga: http: //awatarianaszagra.blogspot.com/ więc zapraszam do oglądania tych dwóch blogów bo naprawdę się opłaca ;>
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)






















.jpeg)






