Oto rozmo Martyna: hej dasz ten czarny kostium z diablicy plis?
₪ яαρєяggα ₪: NIE
Martyna: dlaczego/
Martyna: ?
₪ яαρєяggα ₪: SAMA SB KUP
₪ яαρєяggα ₪: ;P
Martyna: będe ci dawała drinki za całą moją kase
₪ яαρєяggα ₪: po co mi /
₪ яαρєяggα ₪: i tag mam duzo enyy
Martyna: mam 3880
₪ яαρєяggα ₪: -,-
₪ яαρєяggα ₪: alle mało
₪ яαρєяggα ₪: :o
Martyna: a ty ile masz?
Martyna: s?
₪ яαρєяggα ₪: 20000
₪ яαρєяggα ₪: ;>
Martyna: mało
₪ яαρєяggα ₪: Jassne
₪ яαρєяggα ₪: ;p
₪ яαρєяggα ₪: 20 tyś to mało ?
Martyna: dla nie tak
₪ яαρєяggα ₪: db odpierdol sje głupia blodynko
₪ яαρєяggα ₪: -,-
Martyna: za to to się obraże ale blondynko mnoże być
₪ яαρєяggα ₪: hahaha
a oto paszport dziwki ^.^


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz