piątek, 9 maja 2014

Osa xD *-*


Nasza beka na ulicy xD

wł //Rapergga ^.^

Dziwka ! ;333

Oto rozmo Martyna: hej dasz ten czarny kostium z diablicy plis?
₪ яαρєяggα ₪: NIE
Martyna: dlaczego/
Martyna: ?
₪ яαρєяggα ₪: SAMA SB  KUP
₪ яαρєяggα ₪: ;P
Martyna: będe ci dawała drinki za całą moją kase
₪ яαρєяggα ₪: po co mi /
₪ яαρєяggα ₪: i tag mam duzo enyy
Martyna: mam 3880
₪ яαρєяggα ₪: -,-
₪ яαρєяggα ₪: alle mało
₪ яαρєяggα ₪: :o
Martyna: a ty ile masz?
Martyna: s?
₪ яαρєяggα ₪: 20000
₪ яαρєяggα ₪: ;>
Martyna: mało
₪ яαρєяggα ₪: Jassne
₪ яαρєяggα ₪: ;p
₪ яαρєяggα ₪: 20 tyś to mało ?
Martyna: dla nie tak
₪ яαρєяggα ₪: db odpierdol sje głupia blodynko
₪ яαρєяggα ₪: -,-
Martyna: za to to się obraże ale blondynko mnoże być
₪ яαρєяggα ₪: hahaha
a oto paszport dziwki ^.^

czwartek, 8 maja 2014

Powrót Raperggi *,*

Hey no więc tag Naprawili mi już kompa i jest sprawny ^.^.weszłam a tu 291 wejść ! Bardzo dziękujemy ^.^Niedługo dobijemy 300 ^^ wtedy wstawie sposób na darmowego VIP'a ^.^

niedziela, 4 maja 2014

Info ! :333

Heyka koffani ;-; Przez kilka dni nje będę dodawać postów dla czego ? :c BO komputer się troche je*ie ;-; i Bd Musiała jechać żeby jakiś Pan Naprawił :C  Ale napewno Luzergga będzie dodawać ^^. To na tyle papa ; *


wł//Rapergga ; 3
GRY

Współtwórcy